2017年4月6日木曜日

What I've Done(Linkin Park)

リクエストなどあればコメント下さい。
What I've Done (Official Video)


"What I've Done"

In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies



過去に別れを告げる時に
争う必要なんてないし、
釈明する必要もないんだ
十分後悔してるから
だから今は真実を見つけ出すんだ
何千もの嘘から

So let mercy come
And wash away
What I’ve done
俺に情けをくれ
俺がやってしまったことを
清算したいんだ

I'll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
自分と向き合うんだ
現状の自分を変えるために
過去を消し去り
今までの事を清算するんだ

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty
俺への非難は
置いといて
過去を清算するんだ
本当にそれでいいのかは分からないけど

So let mercy come
And wash away
What I’ve done
俺に情けをくれ
俺がやってしまったことを
清算したいんだ

I'll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
For what I’ve done
自分と向き合うんだ
現状の自分を変えるために
過去を消し去り
今までの事を清算するんだ
俺がしてきたことの懺悔として

I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done!
もう一度始めるんだ
どれほどの痛みが来ようと
今日でおさらばさ
自分がした過ちを受け止めるよ

I'll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done
自分と向き合うんだ
現状の自分を変えるために
過去を消し去り
今までの事を清算するんだ

What I’ve done
Forgiving what I’ve done
とんでもない過ちを犯してきた
俺がしてきたことを許してくれ
♪song impression♪
カタルシスですね。・・・・・コメント雑w。
This song's theme is catharsis.

0 件のコメント:

コメントを投稿

なんでもど~ぞ( ´∀`)ゞ