2017年7月1日土曜日

In Case You Didn't Know (Brett Young)

In Case You Didn't Know(Music Video)

"In Case You Didn't Know"

I can't count the times
I almost said what's on my mind
But I didn't


今までどれだけ言おうとしたか分からないし、
もう少しで伝えれそうだったこともあるんだけど
結局俺はできなかったんだ

Just the other day
I wrote down all the things I'd say
But I couldn't
I just couldn't
ついこないだ
言いたい事を全部書き出してみたんだけど
それでも言い出せなかったんだ
ただ気持ちを伝えるだけなのに

Baby I know that you've been wondering
Mmm, so here goes nothing
君も僕の気持を知りたいんだろうから
うまくいかないかもしれないけどやってみるよ

In case you didn't know
Baby I'm crazy bout you
And I would be lying if I said
That I could live this life without you
Even though I don't tell you all the time
You had my heart a long long time ago
In case you didn't know
一応言っとくけどさ
俺は君に夢中なんだ
君なしで生きて行けるなんて言ったら
大嘘になるだろうね
あまり気持ちを伝えることはないけど
ずっと前から君のとりこなんだ
念のために言ってるんだからね

The way you look tonight
That second glass of wine
That did it, mmm
今夜君が特に素敵に見えるのは
ワインを2杯飲んだからなんだ
それのせいなんだ

There was something bout that kiss
Girl it did me in
Got me thinking
I'm thinking
キスがいつもと違うように感じたんだ
とどめを刺された気がして
考えさせられたよ
いろいろ考えたんだ

All of the things that I've been feeling
Mmm, it's time you hear em
それで気づいたんだ、今感じている事を
全て君に伝える時なんだってね

In case you didn't know
Baby I'm crazy bout you
And I would be lying if I said
That I could live this life without you
Even though I don't tell you all the time
You had my heart a long long time ago
In case you didn't know
一応言っとくけどさ
俺は君に夢中なんだ
君なしで生きて行けるなんて言ったら
大嘘になるだろうね
あまり気持ちを伝えることはないけど
ずっと前から君のとりこなんだ
念のために言ってるんだからね

You've got all of me
I belong to you
Yeah, you're my everything
君は俺の全ての愛を受けてるんだ
俺は君のとりこなんだ
君こそ僕にとって全てなんだ

In case you didn't know
I'm crazy bout you
I would be lying if I said
That I could live this life without you
Even though I don't tell you all the time
You had my heart a long long time ago
Yeah, you had my heart a long long time ago, mmm
In case you didn't know, know, know
In case you didn't know
一応言っとくけどさ
俺は君に夢中なんだ
君なしで生きて行けるなんて言ったら
大嘘になるだろうね
あまり気持ちを伝えることはないけど
ずっと前から君のとりこなんだ
そうさ、ずっと前から君のとりこなんだ
念のために言ってるんだからね、分かってるとは思うけど
念のために言ってるんだからね
シンプルにいい曲。ドラマとか映画ではよくI LOVE YOUって言ってるから外人はもっとストレートに愛情表現すると思ってたのでどこか新鮮でした。

0 件のコメント:

コメントを投稿

なんでもど~ぞ( ´∀`)ゞ